PlayStation 5: Inilah Beberapa Permainan yang Akan Dilancarkan untuk Konsol Generasi Baru!

Source: Dying Light 2

[ad_1]

Oleh Kevin Andreas

masa_ akses 2 jam yang lalu
Komen

* Menyimpan *

PlayStation 5 hampir di sini. Walaupun Sony baru diumumkan pengawalpermainan yang akan tersedia untuk konsol telah diumumkan mulai sekarang.

Sebahagian daripadanya adalah judul baru, tetapi ada juga kelanjutan dari francais permainan generasi sebelumnya. Berikut adalah beberapa daripadanya!

Watch Dogs: Legion – Mac 2021

Ini pertama kali diumumkan pada acara E3 2013 dan pada awalnya dijadualkan pada Mac 2020. Tetapi Ubisoft menangguhkan pembebasan permainan ini hingga Mac 2021.

Permainan ini adalah siri ketiga francais Tonton Anjing, permainan aksi-pengembaraan yang membolehkan pemain mengawal beberapa watak sekaligus.

Rainbow Six Quarantine – 2020

Permainan penembak taktikal ditetapkan pada masa akan datang. Dalam permainan ini, pemain akan bertindak sebagai ahli skuad Pengendali Pelangi yang harus berhadapan dengan makhluk asing parasit yang menggunakan manusia sebagai tuan rumahnya.

Dying Light 2 – 2020

Permainan dunia terbuka di dunia yang penuh dengan zombi. Permainan ini ditetapkan 15 tahun selepas gelaran pertamanya, dan menampilkan protagonis bernama Aiden Caldwel, yang merupakan juara parkour dan mempunyai kebolehan super.

Godfall – Disember 2020

Permainan berasaskan RPG dengan pertempuran jarak dekat orang ketiga yang akan membawakan genre terbaru, The Looter-Slasher. Godfall tetap digadang menggabungkan gameplay Dark Soul dengan mekanik Borderlands.

Dari segi cerita, permainan ini diilhamkan oleh siri novel "The Stormlight Archive." Permainan ini diatur dalam dunia yang terbahagi kepada beberapa alam seperti bumi, air, udara, api dan semangat. Pemain juga disuruh bertempur untuk mengelakkan kiamat.

Dewa dan Raksasa – 2020

Satu lagu Ubisoft yang mempunyai kelewatan jadual satu tahun. Dewa & Raksasa menawarkan permainan aksi-pengembaraan pada zaman Yunani kuno.

Seperti judulnya, permainan ini juga menampilkan monster yang menempati bumi, sementara para dewa memerintah gunung Olympus.

Jadi yang mana yang anda tunggu? Beritahu kami dalam komen di bawah!

[ad_2]

Source link