Romelu Lukaku Menutup Peluang untuk Bermain di Liga Perdana sekali lagi

Romelu Lukaku Tutup Peluang Kembali Bermain di Liga Inggris

[ad_1]

<! –

->

Suara.com – Penyerang Inter Milan, Romelu Lukaku mengakui bahawa dia mungkin tidak akan lagi bermain di Liga Perdana pada masa akan datang.

Penyerang Belgia berusia 26 tahun itu menghabiskan lapan tahun di Liga Perdana, setelah bergabung dengan Chelsea pada tahun 2011 sebelum mempertahankan West Brom, Everton, dan akhirnya Manchester United.

Di pasaran perpindahan musim panas tahun lalu, Lukaku meninggalkan The Red Devils untuk bergabung dengan gergasi Serie A, Inter Milan.

Lukaku berjaya pada musim pertamanya di Inter yang berkostum, menjaringkan 23 gol di semua pertandingan musim ini sebelum kempen dihentikan kerana pandemi COVID-19.

Walaupun dia jelas menikmati kariernya di Itali, Lukaku diminta oleh seseorang kipas Everton dalam sesi soal jawab yang dia buka di akaun Twitter peribadinya, mengenai peluang untuk kembali ke England suatu hari nanti.

"Saya tidak fikir saya akan kembali bermain di Liga Perdana pada masa depan. Tetapi, saya sangat menyukai masa saya di Everton," jawab Lukaku, seperti yang dilaporkan. MATLAMAT Antarabangsa, Ahad (4/19/2020).

Lukaku sendiri masih terikat dengan kontrak jangka panjang bersama La Beneamata –kubu Inter. Kontrak baru di Giuseppe Meazza akan tamat pada tahun 2024.

[ad_2]

Source link