Sokongan Jarak Jauh Sosial JOOX Melancarkan Pelbagai Program Muzik Seronok secara Percuma

<pre>Sokongan Jarak Jauh Sosial JOOX Melancarkan Pelbagai Program Muzik Seronok secara Percuma

[ad_1]

Mengikuti perkembangan di negara ini mengenai keadaan luar biasa, Covid-19, JOOX, aplikasi muzik digital paling popular di Indonesia melancarkan program muzik yang dapat menyokong aktiviti di rumah dan program menjauhkan sosial menjadi lebih positif. Dengan ruang terhad buat masa ini, platform digital adalah salah satu media yang paling berguna untuk mengakses maklumat dan hiburan. JOOX telah menyediakan program yang dapat dinikmati oleh bukan sahaja peminat muzik tetapi juga seluruh keluarga di Indonesia tanpa meninggalkan rumah.

100% Muzik Percuma adalah program yang dilancarkan oleh JOOX untuk mendengar muzik Indonesia secara PERCUMA. JOOX bekerjasama dengan beberapa syarikat rakaman di Indonesia memudahkan penggemar muzik menikmati muzik dan lagu Indonesia tanpa sebarang kos. Sekiranya sebelum ini pengguna JOOX harus melanggan VIP untuk menikmati beberapa lagu, sekarang kebanyakan lagu Indonesia dapat didengarkan secara gratis di JOOX tanpa batasan.

"Kami mengatur program dan senarai main dengan selalu menyesuaikan diri dengan keadaan yang berlaku di negara ini. JOOX menyediakan pelbagai senarai main dan program yang dapat dinikmati secara percuma kepada semua pengguna JOOX di negara ini. Kami memahami bahawa pada masa seperti ini, semua orang masih memerlukan hiburan tanpa harus keluar dari rumah, jadi kami berharap JOOX dapat menjadi teman baik yang menyenangkan, "kata Peter May seperti saya Ketua JOOX Indonesia.

JOOX 'Wrong Connect & Tawco' dengan Gen FM dan Jak FM. Dengan bekerjasama dengan dua stesen radio utama di Jakarta, JOOX membawa dua program yang sangat terkenal, Salah Salah yang diarahkan oleh penyiar lucu Diaz, Sinyo dan Kemal dari Gen FM, dan Tawco yang disampaikan oleh Tike, Ronal dan Melissa Karim dari Jak FM. Sekiranya sebelum ini kedua-dua program ini hanya dapat didengar melalui radio pada jam-jam tertentu, sekarang mereka dapat didengarkan di JOOX pada bila-bila masa, dijamin dapat memberikan tawa dan kegembiraan kepada pengguna JOOX ketika berada di rumah.

PENYELARAS JOOX, program pembuatan semula atau menyanyikan lagu yang pernah popular. Program JOOX Covers menjadi lebih menarik kerana dinyanyikan oleh KOL atau influencer hari ini. Sejak dilancarkan pada bulan Disember 2019, JOOX Covers telah membawakan kembali 5 lagu lama, iaitu : Syifa Hadju dengan lagu "Tanpa tajuk" yang dulu dibawa oleh Maliq & d'Essentials, Chintya Gabriella bawa lagu 'Murid' dari Tuhan, Hanggini feat McKay dengan lagu "Tidak Mahu Dipisahkan Lagi" dari Marion Jola dan Rizki Febrian, Misellia Ikwan feat Fajar Ibel melalui lagu "Kerana Su sayang" dengan penyanyi dari Near, Reza Dharmawangsa membawa "Saya Bertahan" dimiliki oleh Rio Febrian, dan Raffi Ahmad dan Nagita Slavina yang membawakan lagu tersebut "Saya Akan Lakukan Semua Untuk Anda" dimiliki oleh Fatur dan Nadila pada tahun 90an.

Program ini mendapat sambutan yang sangat positif dari pengguna JOOX dengan memasukkan beberapa lagu dalam carta TOP 100 di JOOX. JOOX Covers akan menampilkan satu hingga dua lagu setiap bulan pada tahun 2020 dengan kerjasama artis atau penggiat yang menjadi trend di kalangan orang muda.

Karaoke JOOX, berkaraoke tanpa meninggalkan rumah? JOOX menyediakan ciri karaoke dengan ribuan lagu di dalamnya. Pengguna JOOX boleh memilih lagu kegemaran mereka dan menyanyi secara solo atau berduet dengan ahli keluarga yang lain. Interaksi juga boleh dilakukan dalam ciri ini dengan rakan-rakan lain di mana sahaja yang mempunyai hobi karaoke. Pengguna JOOX malah boleh menukar hadiah mereka dengan wang tunai. Seronok bukan!

Ganjaran tugas harian JOOX, mendengar lagu sambil memainkan tugas harian di JOOX di mana pengguna JOOX boleh mendapatkan VIP dan duit syiling JOOX yang boleh digunakan untuk pelbagai interaksi di platform JOOX.

Semua program disediakan khas dan dapat dinikmati oleh pengguna JOOX di negara ini. Mari kita menyokong program menjauhkan sosial dari pemerintah dengan tinggal di rumah, dan melakukan perkara yang produktif. Nikmati muzik PERCUMA di JOOX bila-bila masa, di mana sahaja, muat turun JOOX baik untuk mudah alih dan desktop melalui Apple App Store dan Google Play Store, atau melalui www.joox.com

Mengenai JOOX

JOOX adalah aplikasi muzik yang dikembangkan untuk peminat muzik. Dengan senarai hits lengkap dari Indonesia dan seluruh dunia, JOOX menyediakan perkhidmatan yang selamat untuk mengakses pemuzik, lagu, album dan senarai main kegemaran anda. JOOX juga mempunyai platform di mana muzik dapat dinikmati dengan mendengar, membaca dan menonton, melalui ciri tambahan, seperti: Lajur Muzik untuk berita terkini, Siaran Langsung untuk dialirkan muzik langsung, Karaoke untuk menyanyi. Anda boleh menikmati perkhidmatan JOOX melalui laman web dan memuat turun aplikasi melalui pautan berikut:

iOS: https://itunes.apple.com/hk/app/com.tencent.joox/id914406371?ref=pc_download_ios

Android: https: //play.google.com/store/apps/details? Id = com.tencent.ibg.joox & ref = pc_download_android

(SPR)

[ad_2]

Source link